Първоначално публикувано от dansguardian
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Покупка на бензинова алфа 156?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от warbah Покажи съобщение2 основни ремонта на ТС не струва толкова,мда имаш странно чувство за хумор.
П.С. Спирачни дискове и накладки за отпред и отзад - около 250-300 лв.Last edited by dansguardian; d.m.y г., 23:28.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеПич, май нещо не си ме цитирал напълно.Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5
Comment
-
Пичоси, два ТС 2.0 съм сменил, а сега съм на 1.9 ЖТД, много добре знам за какво става въпрос, като купуваш кола нов внос. Вие какво си мислите, че още и тече заводската гаранция на колата? Боже Мили! Ми той жабаря като мисли да се отърве от колата му дреме на оная работа дали вие лагер, тропа ли нещо и нивото на маслото колко е и прочие, просто я товари на автовоза и у Кенефистан да си я реставрират. А ако някой си мисли, че като купи нов внос кола освен кинти за първоначално обслужване няма да набута и такива за подмяната на още куп дребни и не дотам дребни части, значи дълбоко се е заблудил.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Фикрете,аз за това му казах да се ограничи до търсене само от частни лица.Писна ми да бия една камара километри и да гледам възкръснали покойници по автокъщите и да слушам скаски.МИналата зима пръснах една камара пари да обикалям Холандия за Хонда Прелюде 5-та генерация,накрая си взех алфа 1.8 туинс парк от един пич през две улици от мен156тс не е някаква трудно намираща се кола,че да прибягваш до услугите на автокъщите.Така хем ще спести пари по регистрация,а и повечето хора в бг си газифицирват колите та може да си я вземе направо с газчицата
SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Имам 1.8 140 коня, 2003, sportwagon от година и половина. Купих я за 1700 лв нов внос от Италия. Сложих газ - 860 лв. Ремъци и ролки 250 лв с работата. Обслужване по по предницата с реглаж и работа - под 200 лв. Сложих свщи Дензо 145 лв комплект. Нов съединител Sasch с работа 350 лв. Масло 10w60 Greenwille -75 лв.Смених и други дребни неща и досега нищо не се е разтропало по нашите родни пътища или да се е развалило.
Разход на газ. Градско 12-14 (~6 дизел). Извън 7.5 - 8.5 (~4 дизел). Не се разваля по -често от останалите автомобили.
Не върви кой знае колко на светофарни състезания. Определено и трябва 6 та скорост.
Доволен съм. И се радвам ,че си купих такава. Мечтаех от дете за Алфа РомеоLast edited by Macko166; d.m.y г., 20:54.
Comment
-
Аз не търся автомобил за състезания,минал ми е тоя момент,искам да е що годе здрава и да си върша работата с колата която си купя,а не да и ставам роб.Сега наясно съм ,че няма вечни и нечупливи автомобили,незнам много ми харесва точно този модел и дано намеря читава.
Comment
-
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеЗдравей колега,
имаш няколко избора на T.S. двигатели, както един с директно впръскване JTS, също и два варианта на V6.
Twin Spark
1.6 - Спрямо 3-те е най-не ударчният избор за мен, предвид еднаквия разход с 3-те и същата поддръжка като при 1.8 и място във вратата за бинокъл при нужда от изпреварвания.
1.8 - Най-разумният двигател разход/поддръжка/вървеж
2.0 - Най-добрият избор за мен от TS групата, защото при смяната на ремъците разликата от 1.6 и 1.8 е не повече от 100лв, а разхода остава същият а вървеже е доста по-добър. Също при покупка на 2.0 получаваш 288мм спирачни дискове отпред.
JTS
2.0 - Яде валове и пари, не достоен двигател за вграждане в Алфа. Най-лошият избор от всички модификации. Много скъп ГИ ако се наложи монтаж.
V6
2.5 - За бюджетните маниаци, за мен този двигател е най-добрият избор, ако наистина си се влюбил в 156, предвид, че нямаш над 10к лева за GTA. Като изключим високият му разход, други минуси не виждам. Повечето са оборудвани с 6 степенни трансмисии. Газифицира се.
3.2 GTA - Двигател, който само по звука ще те накара да забравиш ежедневните проблеми дори и жена си
Естествено не забравяй най-важното правило - винаги е най-добре да вземеш най-запазеният екземпляр като приоритет, ако мислиш да не си пропиляваш парите и времето по сервизите. Двигателят и оборудването са второстепенни като важност.
Успех с намирането на 156!
Ще допълня за 2.5 , все пак 4 години имах такава и не ме е оставяла нито веднъж за това време.
Цената на ремъци и ролки е по-висока от TC. 6 литра масло , 6 свещи а не 8 като TC. Термостата е няколко пъти по-евтин от този на TC. Градския разход вярно е висок но пък извънградския може да те изненада приятно. А за звука , чувал съм GTA но не ме грабна колкото 2.5 без катализатор... GTA има pre-cat в изпускателния колектор , после и катализатор ....
Comment
-
Стоянски,щом си мераклия скачай смело
---------- Post added at 21:28 ---------- Previous post was at 21:23 ----------
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеСъгласен съм почти с всичко написано.
Ще допълня за 2.5 , все пак 4 години имах такава и не ме е оставяла нито веднъж за това време.
Цената на ремъци и ролки е по-висока от TC. 6 литра масло , 6 свещи а не 8 като TC. Термостата е няколко пъти по-евтин от този на TC. Градския разход вярно е висок но пък извънградския може да те изненада приятно. А за звука , чувал съм GTA но не ме грабна колкото 2.5 без катализатор... GTA има pre-cat в изпускателния колектор , после и катализатор .
За 2.5 ония ден четох в един холандски каталог че извънградско е 8,5 на 100 сравнение с беенве 2.5 2.8 от същата година 7 на 100SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщениеЗа 2.5 ония ден четох в един холандски каталог че извънградско е 8,5 на 100 сравнение с беенве 2.5 2.8 от същата година 7 на 100...
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеПитай VFTI колко харчи извънградско , той има най-пресни впечатления.
Ако е 7 то при всички положения е за предпочитане пред ТСSAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
То и аз обмислям една 6-цилиндрова да си начеша крастата, ма другото лето.Нито газ ще слагам нито тема ще пускам, пукнете са откъм гърба.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеТо и аз обмислям една 6-цилиндрова да си начеша крастата, ма другото лето.Нито газ ще слагам нито тема ще пускам, пукнете са откъм гърба.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
Comment